Röda veckan!

De senaste dagarna har varit tuffa och känsloladdad med Ilska, irritation, sorg och besvikelse...   

Jag hade börjat komma på fötter och må riktigt bra efter en riktigt tuff separation, men de nya lögner som uppdagades slet verkligen upp såren på nytt. Till råga på allt är jag säkerligen på väg att få mens snart, för bara jag tänker på en sak så blir jag upprörd eller så rinner tårarna och jag måste böla en skvätt! *suck*


Ibland önskar jag att jag var en manl!! Dessa humörsvängningar som man inte kan kontrollera till 100% är inte det bästa med att vara kvinna... Tror alla kan hålla med om det, kvinna som man! ;)

En sak som är så fruktansvärt irriterande med detta är att alla män vet att vi kvinnor är hyperkänsliga under denna period, men de verkar nästan irritera en extra mycket då... Varför?? 

Har du mens eller?? MÅSTE de ställa den frågan när man lägger sig för att gråta lite bara för att man vill, eller när man går ut och sparkar på ett träd för att få ur sig ilskan, eller stampar lite extra i golvet när man går för att få ur sig dålig energi som tär på en....? Eller är det helt enkelt bara jag som är så här... Inbillar jag mig att jag är normal?    TELL ME GIRLS!!!  :D


Igår var det plusgrader, solsken och töväder... HÄRLIGT snöleks väder! Tror det var denna vinters första lilla snöbollskrig för mig! Trodde nästan snön skulle försvinna när det var så varmt, men det kom MERA snö inatt!! Idag ska jag köra Linnea och Svante till Falun, de ska tillbringa helgen i Kniva hos Linneas farfar. Nathalie ska till sin pappa i Borlänge, dock bara över natten då han tydligen skulle jobba fredag och lördag. Jag vet dock inte hur jag ska lösa hennes hemfärd på fredag! Det finns ju ingen i den släkten som har körkort!! Ytterligare ett irritationsmoment!! Min bil är stående då jag inte haft råd att fixa däck till den och jag hatar att låna bil hela tiden.

Nej, nu bär det av mot falun!! Har sån lust att gå ut och dansa och bli lullig och glömma allt... Får se om jag hittar någon att gå ut med till helgen.

Ha det gott alla! Kram på er alla menstruerande tjejer och kvinnor som mår lite skit just nu!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0