Love is in the air...

Hej å hå! Kan man vara tröttare? Jodå, det går nog bra det! Imorgon lär jag ju vara DÖD efter både plugg och jobb. Fick grillat hemma hos mamma när jag kom hem. Bror, Frida o Lukas var där med, alltid lika trevligt trots trötthet. :) Pratade lite båtresa osv... Tydligen ska bussen gå kl 10 från Falun på Fredagen!! 6 TIMMAR på buss!!!!! Jaja,, 11 pers blev vi fick jag reda på, så ngt roligt lär vi väl hitta på. Hihi!

Längtar till avslutningsfesten vi ska ha för BK Tåpaj med. Blir att festa hos lillasyster i Blge då, bada lite balja mm mm... Super trevligt gäng detta lilla Korp lag. ALLTID glada hejja rop och inga sura miner trots förluster. SÅ ska sport utövas!  Känner att jag älskar en hel drös med människor, fjånigt I know men,,,, LOVE YOU ALL!! :D


Sexy Backs!! :)  Bror nr 6, jag nr 5 och syster i blåa shorts!!



Hittade denna länk på FB, en bekant karl var förkyld och fick detta klipp skickat till sig,, tyckte den var lite rolig så here we go.. Ja, ni vet väl alla hur illa däran en förkyld gubbe är, Inte?? Kolla här då! :))


Kommentarer
Postat av: soffie

hoppas det blir bra imorrn,vad är det du pluggar å jobbar med?

må gott

2009-08-23 @ 21:34:37
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Kathrinea

haha vafan xP

2009-08-24 @ 05:14:24
URL: http://kathrinea.blogg.se/
Postat av: Yoannah

Min pojkvän bor i bjurs. Själv bor jag i falun/rättvik :)

2009-08-24 @ 08:35:37
URL: http://yoannahh.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Underbar!!!

2009-08-25 @ 11:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0