Tjolabahola!


Min goa snoriga och skitiga busunge Nathalie för en sisådär 5 år sen......


Linnea bara 3 år.... Fyller 11 i september.

Idag började töserna skolan!! Nathalie började ettan och Linnea FEMMAN!! Vart i hela friden har dessa år tagit vägen???? Det var ju nyss de var små med blöjan hängandes i knävecken.... Vädret kunde ju ha varit bättre, spöregn första dagen.

 Hej å hå... och vad har JAG gett mig in på????? Nu har jag gått andra dagen i skolan och är redan tom i bollen! *suck* Idag var det en kortis lektion på 1 timme bara. Engelska. Känns skönt när man klarat av detta sen... om jag nu gör det!
KLART JAG GÖR!! Herregud, jag har inga andra val, kan inte sumpa detta nu. Pepp pepp pepp!! Sålde precis min matte B bok på tradera! Tjoho, va gött!! 75:- fick jag där helt utan vidare...



Lite gamla bilder....


Nathalie hittade man lite varstanns, t ex i vedkorgen.....

.... eller på köksbordet! :)  <3


Min fina Linnea för en sisådär 7år sen,,


Här var hon kanske 5/6 år?! :)



Nu är de stora damerna!! HJÄLP!!!


Linnea efter att jag fått leka frisör....


Nathalie nu mer 7 år :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0