Äntligen vatten!!!!!

Tjoho! Idag är det tvättdag för allt vad jag är värd! Diskmaskinen har gått en omgång med... Inte klokt vad man skitar ner sig på två veckor!!  Tur det är uppehåll så man kan hänga ut tvätten, annars blev det lätt lite småjobbigt med en massa blöt tvätt i huset. Har ju ingen torktumlare :) Försökte få tag på J för att höra om det blivit ngn bock ännu, men inget svar betyder fullt upp med jakt och annat skoj! :P Får hålla mig till kvällen för att få reda på't. Det passas ju på att jagas vildsvin med, så för hoppningsvis får han hem lite till frysen, kanske man kan få köpa en liten bit med :)  Måste se till att ta det där jägarbeviset!! Så sugen på att få jaga med hunnarna........... Men, pengar växer inte på träd, speciellt inte när man är studerande och ensamstående tvåbarns mamma.





Imorgon blir det skola och på kvällen blir det FOTBOLL igen!! Ska bli roligt.. Hoppas jag klarar mig skadefri då bara! Ljumskar, rygg och lår brukar krångla, men det är väl bara att testa. Värma upp ordentligt innan bara! Fattar inte varför jag får muskelinflammation i ländryggen hela tiden!! Är svullen där och så gör det svin ont när ngn petar där, känns som att man får blåmärken.... :(  Dumma idiotiska krämpor!!!!!!


BK TÅPAJ!! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0