Ångestdag... Blää...

Ångest dag idag! Varför ska man behöva ha sånna dagar?!? Det bara kryper i kroppen och känns allmänt olustigt!! USCH! Trött är man med, sov alldeles för länge så jag hann inte med någonting innan jag började jobba klockan två. Barnen har iaf haft en bra dag på Leksands sommarland!! Tur med vädret hade dem med... så TACK syster min för att du tog dem med!!

Lite små jobbigt och tungt på jobbet idag... Vissa dagar känns det verkligen som att döden är i rummet och vakar, väntar på att få hämta någon. Idag var en sådan dag! Jag vet att det är oundvikligt och att de som är på hemmet där inte har allt för lång tid kvar, men de känns ändå olustigt och man får lite att fundera på. Vad man vill ha ut av livet. Man kanske ska börja leva!!


Augusti idag.. Snart är sommaren över. Börjar få lite smått panik över framtiden. Skolan börjar och konferansen för PartyLite närmar sig... Har ingen lust att åka och sitta där och låtsas som ingenting!! Men, jag har ju betalat den redan, och jag har nog inte råd att köpa in nya visningsprodukter til hösten sen, produkter man kommer få på konferensen!! *suck* Måste ta tag i den biten....  Det här duger inte alls!! SKÄRPNING!!!


Till hösten blir det lite nya produkter, så vårprodukterna kommer försvinna... Har inte riktigt satt mig in i exakt vilka ännu, men men.. Hela Augusti kvar!! :)) Vi ska nog få ordning på den här biten med!!

Sov så gott alla nattsuddare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0