Yes box...

... Nu så lägger vi i andra växeln och drar igång det hela då :)
Idag ska det ringas till AF för att få en tid till möte om starta eget. Se vad man kan få för bidrag osv...
Så det är väl bara att se till att skriva till en bra affärsidé och presentera för inblandade parter :)
Kan inte låta bli att vara lite orolig för ekonomin dock, krävs en rejäl investering i denna branch, som vi fortfarande håller hemlig by the way!!! ;) 

Nåja,, vi börjar med AF och ser vad de tror och tycker... Kanske inte får ngt bidrag alls och då är det ju kört, i denna branch iaf,, då får vi hitta på ngt annat :D

Inatt hade Nathalie sin kompis Natalie här... Det är ju faktiskt påsklov och då MÅSTE man sova över hos kompis! Så nu har de lekt sen i tisdags non stop. Måste skaffa en boxer nu med kom jag på... Hade ju systers abonnemang tills igår! Nu har jag ingen tv alls!! Eller, jo! TV har jag, men inga kanaler! :P  Ganska skönt faktiskt.

Nä, nu ska jag dricka lite kaffe och ladda inför telefon samtal!!! =D

 PUSS på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0