Vad vinner man??

Vad vinner man på att stampa på andras olycka?? Vad vinner man på att såra någon som redan är sårad?? Om vi tänker efter en stund,, varför sårar vi varandra?? Ja,, jag har sårat. Är långt från perfekt,, men jag kan väl inte tänka mig att såra ngn som inte gjort mig ett endaste dugg! Vad vinner man på det?? Mår man bättre själv?? Skiter man fullkomligt i hur den man sårar mår??

Jag hatar jag verkligen dessa "vända kappan efter vinden" personerna och är du min vän så är jag din vän, vad som sker i dina andra förhållanden och om du bråkat med en annan vän så står jag fortfarande vid din sida! Det står jag för!! Varför ska man strö extra salt i såren när någon lider?

Jag försöker att inte ta åt mig, men det sårar mig mycket... Jag får väl helt enkelt inse att jag KAN inte vara omtyckt av allt och alla.. Jag får försöka vara mig själv och hoppas det duger för ngn och att man inte blir skitsnackad om i tid och otid.

Kramar om mina vänner.......   <3

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag säger det igen, usch va vi är lika.... ;-)

2009-04-29 @ 12:41:50
URL: http://pel.blogg.se/
Postat av: Anna

SVAR: Usch! Stackars oss!! ;) Kraaam till dig!!

2009-04-29 @ 14:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0