Underligt knaster i örat!

Hello.. =))
Ja, jag har fått ett mystiskt knastrande i örat.. Har aldrig varit med om det tidigare, varför blir det så!??
Ja, jag vet nog att jag har både läkare och sjuksköterskor som läser detta så nu får ni inte hålla tyst!! ;)
Gör inte ont mer än när jag håller för näsan och "tryckutjämnar". Så, lös gärna mitt lilla bekymmer så blir jag super glad!

Idag har jag varit ute och letat på en gammal risig grensåg i pappas lada, så nu har jag gett mig på de grövre grenarna i  två av de urgamla äppelträden jag har på tomten.. Stackars träd vad de ser stympade ut! Men jag hoppas att de ska ta sig och bli fina. Jag klöpp de hårt sist jag bodde här för ca 5 år sen, sen dess har INGEN klippt dem, så de stackars träden såg mer ut som förvuxna buskar!!

Annars så är det en lovley day outside och jag ska genast återgå till det! =D
För övrigt, vill ni beställa lite Ljus så är det bara att tjoa till så slänger jag in en beställning. Ska lägga en den 28 April, så passa på ;)  Have a nice day!!

Love!

                         


Kommentarer
Postat av: Lotta

Knaster i örat e inge kul.. Nåt med trumhinnan? Inflammation?? Eller kanske en jävligt stor vaxpropp.. ;)



Fina ljus!! Gillade bollarna :) Får se om James oxå gör det...



Kram

2009-04-21 @ 14:55:43
Postat av: Anna

SVAR: Haha.. JA, det är säkert en jävligt stor vaxpropp.. Uuuurk! Gör de ont? Har ingen nedsatt hörsel. Hmm, hoppas det ger med sig.



JAA, de är så fina mina glassbomber!! =)))

Fick du tag på sommarkatalog eller ska jag scanna in och maila? ;)



Kraam!

2009-04-21 @ 15:22:35
Postat av: Lotta

Scanna o maila tack!! :)

2009-04-21 @ 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0