Trött så trött...

Idag e jag riktigt trött!! Vet inte vad som hänt... Många tankar och funderingar snurrar. Känner mig stressad att ta beslut och förvirrad av känslor som flyger och far. Idag var vi på mötet om starta eget, vilket oxå är en AS stor grej!! Mäktar jag verkligen med detta?! Vad vill jag med mitt liv?! Kanske ska man ta ett studielån och plugga till något vettigt??!!
Bereda sig på några tuffa år ekonomiskt sett?! Det lönar sig säkerligen i längden.... kanske... VAD ska man läsa till??

som sagt... Många frågor, tankar och känslor som snurrar... TUFFT!!!!   *HJÄÄÄÄLP*

Önskar att den snälla goda fen kom och viftade med sitt trollspö och gjorde allt bra igen... ;-(



Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet precis hur du mår!! Usch!! Trött, orkeslös och man vill bara dra täcket över huvudet och gömma sig...



Du, om den goda fen dyker upp, skicka vidare henne till mig är du snäll..



Kram

2009-04-28 @ 18:10:00
Postat av: Lotta

Det va jag som skrev det förra, vet inte varför namnet inte kom med... :)

Kram ;)

2009-04-28 @ 18:39:18
Postat av: Anna

SVAR: Jaaa.. Jag förstod det! :)) Har lärt mig din IP adress vid detta laget ;)



Skickar över fen ögonaböj när hon fixat mig... När hon nu behagar dyk upp. ;)



KRAM!

2009-04-28 @ 19:04:20
Postat av: Lotta

Tack gumman!! Du är en ängel!!

Älskar dig! kram

2009-04-28 @ 19:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0