Tjohoo.. möte inbokat!

Då så.. den 28 April ska vi till Nyföretagar Centrum i Falun!!  Sitter nu och googlar runt på de mesta tänkbara idéer man kommer på!! Igår satt jag nästan till klockan 01:00 och kikade runt...
Riktigt spännande och roligt är det nu!!

Dammade av mina plugg böcker om småföretagande och företagsekonomi,,, kan komma väl till pass nu! =D

Ikväll ska jag färga om den oranga plätten jag har på huvudet, för nu ser de bara ut som en misslyckad blekning!!
Förhoppningsvis så ska det bli mera rött,, men det visar sig ikväll hur resultatet blir... Granatröd hette färgen iaf!

Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu e jag nyfiken!!! på färgen alltså.. ;)



Vill se!!!!



Kram

2009-04-16 @ 20:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0