Stolt Morsa! =))

Preciis hemkommen från "kvartsamtal" som tog 50 minuter! Gissa om man e stolt?!  hon var jäääätte duktig att läsa och hade kanonbra läsförståelse mm. Hon kunde sitta still och koncentrera sig på lektionerna! (vilket jag trodde var en omöjlighet för henne, sitta still alltså). Hon hade skrivit en saga, men tro inte att hon bara skulle använda svenska ord, nä.. HighSchool Musical skulle den givetvis handla om!!! De åkte på konsert i Limosin...

Hihi, gosgrodan min =) Hon älskade att apa sig på scen med, sjunga och dansa.. vet inte vart hon har fått det ifrån! Jag var blyg som en jag vet inte vad i den åldern!! Måste vara från pappas sida.

Ja, jag är inte ett dugg orolig för henne! Framåt och duktig tjej! MIN tjej!!

Nu ska jag ut i solen och lufta mitt huvvä.. Se om det blir lite bättre, kanske =/


Mina sessor förra sommaren =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0