spring spring!!

Jihooo.. Idag tog jag mig en testing tur i gamla elljusspåret här alldeles utanför min dörr =))
Det gick riktigt bra!! men det var isigt bitvis och lite småjobbigt att springa på, men.. det är snart borta.
Tog fel håll i spåret med mitt pucko. Jag tänkte mjukstarta lite lätt och då väljer man svagt nedåt framför svagt uppåt.
Men när jag sprungigt en halv en kilometer så kom jag på att där är ju en mördarbacke att springa uppför!!
Oh Shit, aja... Bara bocka ner huvvet och glo på fötterna och börja klättra!! Don´t look up!! Keep going!
Jisses vad benen var gele när man var uppe!! =))

Ryggen höll under löpstunden, men nu börjar den värka lite granna, men, det är säkert ingen fara. Man måste ju kunna röra på sig! Ska iväg och få massage imorgon klockan 9 så vi får se vad hon säger denna gång.
remissen till röntgen har inte kommit ännu, men det var väl inget som förvånar direkt!!

Nu blev jag fruktansvärt sugen på glass!!! Varför blir man alltid sötsugen när man tränat?! =O)
Ska försöka låta bli!! Iiiinte tänka på glass,, inte tänka på godis.... iiinte!!  INTE!!

Åå, idag fick jag se en äkta äppelträds klippare in action hos faster!! =))
Riktigt roligt att se hur hon torterade träden!! Lägger in en före och efter bild,, syns lite dåligt pga alla träd i bakgrunden, men ha överseende för det. JAG ÄR INGEN PROFFS FOTOGRAF! ;)

Kram kram kraaam!!


                      
Äppelträd före!
                      
Äppelträd efter.. Hälften borta! =)))

Kommentarer
Postat av: catrin

Hej! Jag lånar din äppelträdsbild till ett inlägg i min blogg? säg till om du vill jag ska plocka bort den.



Keep up!

2010-09-16 @ 21:13:57
URL: http://blogg.passagen.se/catrin-tin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0