sista april...

Godmorgon på er... Vad händer idag tro??  Hade planerat att vara barnledig för att ev kunna åka iväg och göra ngt, men som vanligt så grusas mina planer. Barnledig blir jag iofs, men de andra planerna sket sig. Ska iaf till Falun och se om jag hittar några skor till barn. Lukas ska vi försöka hitta present till med, han fyllde samma dag som Nathalie, men har kalas först på söndag =))

Sen blir det väl till att dricka Hackspett med bror och de som vill ikväll =D  Blir nog grilla hos mamsen...

Önskar er alla en underbar Valborg, men ta det lugnt med smällare ( tänk på min hund!! ) och ta det lugnt med spriten, gör helt enkelt inget som inte jag skulle göra ;)

Kramar oooom!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ha det så bra själv... här smällarvägrar vi och stödjer

www.smallarupproret.se

2009-04-30 @ 11:29:17
URL: http://pel.blogg.se/
Postat av: Lotta

Här tar vi det bara lugnt, kanske tar en sväng bort till elden.. Får se.. Det kommer väl och vara lite raketer där borta och Hector blir ju så himla förbannad så han är på väg ut genom rutan.. Så jag kanske stannar hemma och försöker få honom lite lugn..

Han blir ju inte rädd iaf. det är jag glad för.. Stackars Akita, hoppas det blir lugnt hos er..



Ha en härlig sista april nu!!

Kram :)

2009-04-30 @ 12:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0