Pjuuu..

Hemma igen efter en tur på stan!! =)) Lämnat av barnen och shoppat lite.. Nathalie fick två par nya skor och Linnea ett par. Linnea fick ett par 3/4 dels byxa, ja,, benlängden alltså. Jag klöpp inte bort en fjärdedel ;)

Själv köpte jag mig ett par jeans och en söt klänning!! =)) Man ska få skämma bort sig ibland... Men jeansen är ju sådär passform på!! Jag måste ha universums bredaste vader om man jämför med det obefintliga arslet!!! =O)
Men eftersom de skulle ge med sig så hoppas jag att de ger med sig vid vaderna först =P

Var in på systemet idag med.... Jiiiisses vad folk. Nathalie var så förundrad att jag pratade med så mycket folk!! Men vaddå, är det någonstans man springer på gamla bekanta så är det på systemet!! =D Roligt var det iaf.

Nu är jag barnledig och har knäckt en cider, ska dra mig mot mor och far, blir grill där ikväller =))

Kramar till alla som jag tycker förtjänar en kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0