Me so Happy!!

Vilken dag! Idag kom min alldeles underbara Atlas upp till mig!! Han ska få vara här i nästan två hela veckor medans husse är i Skåne och jobbar... Är sååå glad över att få umgås med älsklingen!
Både Akita och Atlas blev överlyckliga över att träffa varandra igen. Hoppade och skuttade i min säng som de gjorde när de var valpar =D  Så roligt att se.
Saknar honom så man kan dö ibland, Atlas fick ju stanna hos sin Husse när vi separerade, Akita följde med mig.
Men han har alltid varit min lilla bäbis. Nu kikar han ut genom köksfönstret, reser ragg och skäller lite,, kan ju vara en livsfarlig fågel eller katt där ute.

Nä, om man ska ut och gå med lurvarna, en långpromenad i regnet kanske :))
Krafterna efter magsjukan börjar återfinna sig nu. Finally, en vecka senare...
Bra start på denna vecka!!!


Atlas idag =)

Kommentarer
Postat av: Anna

SVAR: Mmmm ... Jag e lyckligast i världen just nu!! :D

Dessutom så fick vi upp två älgspår, så lyckan e total!!!



Kram kram!

2009-04-13 @ 18:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0