Lyxigt mys en tisdagskväll!

Ja, varför inte?! Jag bidde bara såå sugen på avokado halvor med egen skagen och ett glas vitt!
Det kan man väl unna sig en tisdagskväll väl?! Sitta ensam i soffan, tända lite ljus och försöka slappna av... Fast man kanske kommer känna sig som den ensammaste människan i världen då?? Hmm.. Nej, skärpning Anna! Njut av singel livet och av att slippa se på tvprogram som HAN vill se för att jag är för snäll för att bråka om tv kontrollen =)))

Nu ska jag pussa natt till barnen och gå nattkissen med hundarna,,, SEN börjar myset!! =D

imorgon blir det cykelpremiär till skolan... Jag har äntligen fixat ordning och pumpat däcken. PÅ TIDEN!!
Men hundarna får bli kvar hemma, grejar nog inte två hundar med cykel!! Hehe...

Ha en trevlig tisdagskväll!  

Nalle Puh:

"Om du försöker hitta Hem men istället hittar en grop, kan du försöka leta efter en grop. Då skulle du med all säkerhet inte hitta en grop, vilket skulle vara bra, för då kanske du hittar någonting du inte letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0