Lustgas och samtal...

Imorse klockan åtta var jag till tandläkaren med Nathalie,, för sjuttioelfte gången. Hon har ju tandläkarskräck tösen och tand som ska lagas, Vet inte hur många gånger vi åkt in för att fixa den, men ngn gång så har tandläkaren varit borta, nästa så vägrar Nathalie gapa av skräck... Nu har vi fått gå hos tandhygenist för att visa alla saker och att de inte är farliga. Så gissa hur många gånger tösen asgarvat när hon fått testa grejerna på mamma!! :)) Allt från blås, vattensprutan och sugen... Så idag fick hon testa Lustgas!! :))  Hon bidde sååå sömnig, så nästa gång vi kommer dit blir det mer lustgas och plastning av nya sexårstanden så den blir slät och fin!!

Var på samtal med Linnea idag med... Gick ju kalasbra. Viste väl att jag hade en duktig tös =))

Usch, jag blir så arg på mig själv för att jag tar åt mig av skitsnack och annat som sårar... Varför kan jag inte bara borsta av det?? Varför måste jag såra mig själv på det viset? Varför är jag så puckad?? Svara gärna och ge mig tips...

kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0