Lista från Linda!!

Japp... Utmaningar utmaningar...  Linda ville se mig göra denna lista, så here we go!! =)

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN: Hmm... Antagligen kuskade jag runt med barnvagn här hemma. Linnea var 7 månader då =))

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN: Men shit pomfritt vad svårt detta var att komma ihåg!! Jag bodde i Skåne då. Säkert så irriterade jag mig på distanspluggningen som inte fungerade för fem öre! *morr*

3) FEM SNACKS DU GILLAR: Jag har ju skurit ner på detta... För fem år sen hade det varit lättare! Men jag älskar guldmixen av nötter från OLW. Dippa grönsaker. Choklad... Näe,, det får bli nötter. pistage, cashew, pecan, macadamia och mandel =))

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL: Oj! Får man bara välja fem??! =P   Hmm..  Vi tar foolish games, To where you are, Right here waiting, Annie's song, Release me. Sen har vi ju alla Schlager låtar =P

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:  Tja, en miljon är ju inte mycket i dagens läge, men betydligt mer än vad jag har! =)) Skulle nog resa med barnen och köpa en ny bil... renovera huset och köpa snygga möbler!! 

 6) FEM DÅLIGA VANOR:  Hmm,, är segstartad, gör allt i sista sekund, stökar alltid till det direkt efter städning!!
Är fruktansvärt nyfiken och lägger alltid näsan i blöt!! Sjunger för högt...

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA: Dricka kaffe =))  Rida, saknar min Rulle!! =(   Kickboxas!! Umgås med familj, hundar å vänner, Sjunga!

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:  Haremsbyxor, latexdress, cyckelbyxor, manchester grejs
och ylleunderkläder =)

9) FEM FAVORITLEKSAKER: 
Hahaha...  Scchh....

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:  Lotta, Petra, äääh... Kom igen nu alla bloggers,, gör den allahopa!! ;)


Yees, nu var den avklarad!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! You go girl! Men finns de ens ylle underkläder? och tacka fan för att man inte vill ha de på sig! hihi!

Och du Anna, de är bara bullshit att du inte skulle sätta på dej latexdress. De gjör du säkert varje kväll? Hihi! ;)

2009-04-23 @ 01:20:40
URL: http://wildbyheart.blogspot.com
Postat av: Anna

SVAR: Haha, OJA!! Jag springer runt i den hela dagarna,, men du vet... Mamma kanske läser

Så vi skyltar inte med det ;)

2009-04-23 @ 08:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0