Helgen snart slut...

... och påsklovet snart slut. Imorgon börjar barnen skolan igen.
Helgen har varit cool lugn, som vanligt. Igår tog jag mig ett par vinglas och som vanligt dräller jag. Naturligtvis är det rödvin med. min vita soffa har fått sig några stänk! :)) Tur nog så funkar vanish ganska bra, så nu känns det tryggt att drälla!! :D  Lita på rosa!!

Min bror var förbi här för en stund sen och skulle hjälpa mig med tv:n, han e la för go!!
Nu ska bara antennen monteras på utsidan,, tur man är tjej så man har ngt att skylla på när de tekniska detaljerna ska göras, eller när man ska ut och klättra på hus! :P

Imorgon ska jag till Sågmyra och bli torterad igen! Massage på G och hon e inte nådig på mina axlar!!
Ryggslutet får hon nog ge f-n i, för där värker kotorna och musklerna bara man snuddar vid dem...
Hoppas remissen till röntgen kommer snart!!!!  Funderar på om man ska testa ta en springtur idag. Se hur det känns i rygg och så då. Lär ju få jobbig benhinneinflamation på köpet då med... Suck, inte lätt att ligga på topp!! 
På tisdag drar fotbollsträningen igång utomhus,, vi får se om jag pallar vara med på den. Skulle vara as roligt!  

Vill ha rosa randiga tapeter har jag kommit fram till, ville ha det när vi skulle renovera huset i Kvicksund, men exet va inte haj på rosa!!! Det som bara är sååå snyggt!!!!

Nä, nu ska hundarna få komma ut lite granna...
På fredag åker Atlas hem igen :(((  Kommer sakna honom så mycket. IGEN!
Usch, dumma separationer som ställer till så mycket elände. Tack å lov så har jag Akita iaf.. Men de hör ihop byrackorna, helt klart.

Pussar å kramar!! 


Såå Snygg tapet från Midbec!!!!  VILL HA!!

Nalle Puh:

"När man ska ta honung med ballong är det förfärligt viktigt, att man inte låter bina veta att man kommer."



Kommentarer
Postat av: Anna

SVAR: Jaa, mer rosa till folket! =)))

Äsch, varför ska man ta det lugnt?! Skare va så skare! ;)



Kram!

2009-04-20 @ 15:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0