Glad Påsk & Grattis lilla syster!

GRATTIS KRAMAR till underbara lilla syster!! 
Tyvär är du i Afrika nu så jag kan inte gratulera dig "på riktigt"...  Eller tyvär?? Antar att du har det hur gött som helst där nere bland gorillor och Lejon!! Hoppas du knäpper många kort som jag får kika på sen!! =)

Å GLAD PÅSK till er alla!! Skärtorsdag idag och påskkärringsdags!! Vet inte om mina kidz ska gå idag...
Har legat i magsjuka sen tisdagsmorgonen och är inte helt krya ännu. =(  
Sitter just nu och dricker en kopp kaffe för första gången sen i måndags,, hoppas magen kan ta det, var bara sååå kaffe sugen! Måste försöka få i mig käk idag med, har legat totalt utslagen! Man får bara så dåligt samvete när man inte orkar ta sig ut med hunden på promenader och ge barnen riktig mat, men vad gör man? Svimmar om jag ställer mig upp, inte mycket att ha då heller... =/

Ganska lindrig magsjuka denna gång, inte lika mycket utgifter som det brukar bli =P  Men ändå blev jag helt utslagen.
Förstår inte varför!! Nu drack jag ändå 4 muggar blåbärssoppa, vatten, läsk och lite salt på toppen av det.
Tisdagskvällen var totaltkörd,, var nära på att svimma tre gånger på väg till sängen!! Fick vackert lägga mig i trappen med huvudet ner för att vakna till liv igen några gånger.. Akita kom och hjälpte till,, fick några pussar och peppande tankar av henne, kom igen matte! Du klarar detta!! <3

Synd att det regnar idag! Hade tänkt tvätta bort all magsjuka och hänga ut tvätten så det torkar,, men, får fylla huset med tvätt istället, inte mycket att göra. Oh, no! Kom på nu att jag måste masa iväg till affären och inhandla godis till de stackars påskkärringar som kan tänkas komma.. *suck*   Ensamma mamman...



Puss på er,, hoppas påsken blir alldeles,, alldeles underbar =)

Avslutar med visdomsord från Allas vår Nalle Puh.

"Det är roligare att prata med någon som inte använder långa, svåra ord, utan korta, lätta ord, som: 'Vad sägs om lite lunch?"


Kommentarer
Postat av: Lotta

Glad påsk på dig med gumman!!! Hoppas du får behålla maten...



Kram!!!!

2009-04-09 @ 12:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0