Framsteg!

Äntligen! Var hos läkaren på förmiddagen och kollade rygg och nacke idag..
Var helt övertygad att det skulle låta som vanligt, "sjukgymnastik lilla gumman". Men så blev inte fallet!! =)  Han konstaterade att jag hade stark smärta i nedre ländryggen, snett bäcken och lätt skolios... Så röntgen av ländryggen väntas! Känns skönt att få lite framsteg i det hela!!

Nacken kikade han på oxå, men där var det som väntat... Visserligen hade jag ömma kotor där med, men ingen röntgen i dagsläget tyckte han. Däremot så tyckte han inte om mina spända muckler och smärtan jag hade i dem,, akupunktur var ngt jag skulle testa rådde han,, huvva för tusen nålar!! *ryser* . Även ytterligare en sjukgymnast skulle titta på mig för att få ett andra, tredje, fjärde utlåtande av min kropp, har några blad hemma på sjukgymnastik och träningsformer. Nåja,, röntgen iaf.. DET är jag glad för.

Härligt vårväder idag igen, snaaaart är snön borta!! Som jag längtat....


Jag är ett fan av Nalle Puh,, så här kommer dagens visdomsord från just Nalle Puh! :)


"När du trillar ner på någon räcker det inte att säga att du inte kunde hjälpa det - när allt kommer omkring kunde han förmodligen inte heller hjälpa att han hamnade under dig."



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0