Dikt för er alla som är mina vänner...

... Ni vet vilka ni är! Denna är till dig, dig, dig och dig!! Ta åt er!!! KRAM!
Hittade denna fina dikt och det kunde varit jag som skrivit den, tyvär inte. En tjej som heter Anita har gjort det.
Men ni betyder MEST ändå!!

Det finns många
som låtsas bry sig om
och säkert inbillar sig
att de vill väl
utan att inse
hur mycket det sårar
när det går upp för en
att de inte menar ett ord
de säger

Men din ärlighet
gör att jag tror på dig
och din vänlighet visar
att du vill väl
utan att inse
hur mycket det betyder
att du finns där och orkar
lyssna på vartenda ord
jag säger

Och din värme
visar att du bryr dig om
det krävs så lite för att
ge någon tröst
bara att visa
att man har intresse
för vad någon annan gör
bekräftas genom det
du säger

Vill bara säga
att jag tycker om dig
för du är exceptionell
och du bryr dig
jag vill visa
att det finns personer
som faktiskt är som du
och sprider leenden
min vän.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin dikt!!



Tänker på dig!

Hoppas du haft en bra dag idag..

Kram :)

2009-04-29 @ 21:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0