Cykeltur?!?? Oh yes...

...Ända till postlådan!! =))   På ngt vis hade lilltösens kedja hoppat av under natten och när mamman (jag) fixat till den och vi var redo att åka, ja då gick det tre gånger snabbare att GÅ!! Hon skulle gå super sakta i nerförsbackarna, och eftersom vi redan gått ut senare pga att cykling SKA ju gå snabbare än att gå, plus att kedjan hoppade av så insåg jag snabbt att hon Aaaaldrig skulle komma i tid om hon skulle cykla, ELLER gå. Så det blev bil.

Gissa om det var smaskig röra jag gjorde igår?!  Mmmm... Tror att jag hädanefter ska ha turkisk yoghurt i ALLT :)) Bidde så gott! Ett glas vitt på det och lite musik,, tur barnen sover så djupt så de inte vaknar av mammas skränande nere. För har man musik på så måste man sjunga!! ;)

Här kommer en liten lista att fylla i =D


Namn: Karin ANNA Maria Wahlgren

Piercingar: Nope

Tatueringar: Japp. 1 halvstor

Längd: 177

Skostorlek: 37

Hårfärg: Brun

Fräknar: Ja

Motto: Shine On


Kär? Njaee

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland

Tycker du att du är attraktiv? No

Dricker du? Japp

Röker du? Nope

Vilket schampo använder du? Bonacure från Schwartzkopf

Vilken parfym använder du? Midnight Poison Dior och Gaultiers klissiska vad den nu heter =) 

Vad är du rädd för? Spindlar

Gillar du att tvätta? Näe

Gillar du berg- och dalbanor? Jaaa


Senaste...

Filmen du hyrde?  Men det var ju en evighet sen! Kommer inte ihåg

Filmen du köpte? Samma här =P

Låten du hörde:  Loreena McKennitt- Bonny Portmore

Låten du laddade ner?  Var nog ett album

Personen du ringde? Mamma på jobbet

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Spårlöst

Person du tänkte på? . Farmor



Favorit...

Låt: Gaaah! Finns inte EN favorit låt!

Sak att göra:  Rida...   HÄST!!

Sport: KICKBOX!! =))  (dock inte att se på)

Dryck: Kaffe och jordgubbs margherita!

Kläder: Hemma mys, borta jeans =)

Film: Just nu är det nog Australia

Bil: Måste säga min Renault, annars blir den ledsen och går sönder igen =(

Serie: Desperate Housewives, Lipstick Jungle och Dirty Sexy Money...

  

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke?  Japp, mååånga gånger.

Gråtit över en flicka?  Japp men inte på deeeet sättet =)

Ljugit för någon?  Ja, tyvär..

Varit i slagsmål?  Räknas Kickbox?? Annars bara hederligt syskonbråk! ;)

Blivit arresterad?  Nope

Träffat någon från internet IRL? Japp!


Antal...

Gånger du varit kär?  Men ska man räkna?! 10 talet kanske =)) Sen kanske det inte varit allvarligt alla ggr. 

Gånger ditt hjärta brustit? Oj, Minst tre..

Hjärtan brustet på grund av dig? Det vet väl inte jag heller!! =O

Tjejer du kysst?  Bara pussat, men nån gång ska väl vara den första?! =))

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?  10 talet kanske..

Gånger ditt namn varit med i tidningen?  Oj, en hel del... Orienteringsresultaten stog ju med =))


Senaste...

Boken du läste?  Hela var nog Davinci Koden.

Personen du fick e-mail av?  ngn jobbsajt

Personen du fick brev av? Party Lite

Personen du fick sms av?  Rose-Marie

Gången hela din familj åt middag tillsammans?  I går kväll,,, min lilla familj :)

Saken du köpte?  Kommer inte ihåg... matvaror. Andra saker har jag inte råd med =P




Vad har du gjort idag? Kört barn till skola och tagit mig lite kaffe

Brukar du svära mycket? Jaa, lite för mycket ibland...

När stiger du upp på morgonen?  6,50

Vad har du på dig? Mjukisar

Vad ska du göra ikväll?  Städa, baka...

Vad är du allergisk mot?. Lite Pollen, Kåvepenin... Starka dofter

Var har du ont? Hahaa,, överallt, huvud, axlar knän å tår knän å tår!! =))  Mest rygg och huvud.

Använder du hårspray?  Ibland

Kan du stå på händer?  Inte med fötterna upp mot taket ;)

Håkan Hellström eller The Ark?  The Ark

Salt eller socker?  Salt

Gillar du ketchup?  NÄÄÄEEE!!

Är du glad nu?  Japp

Var du glad igår? Japp

Vad dansar du till?  Jag dansar aldrig nykter någonsin inte en chans. På krogen dansar jag ständigt!

Stockholm är... ?  En förfärligt stor stad som jag vägrar köra bil i!!

Göteborg är... ?  En förfärligt stor stad som jag vägrar köra bil i!!

Kan du sjunga?  Det kan alla, mer eller mindre bra.

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? Australien och Afrika, fast det är ju inget land!! =P


Fy vilken lång jobbig lista!! *pust**

Ha en bra daaag!   Kramiz....


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vilken lång och informativ lista =)

Det var skoj att läsa :)

2009-04-22 @ 16:02:50
Postat av: Anna

SVAR: Japp, nu vet alla allt om mig!! =)))

Jag blir så glad när jag kan glädja andra!!



Kram!

2009-04-22 @ 23:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0