aaoouuch!

Jorå, huvudvärk som på beställning!!

Var på massage imorse och fick mig en skopa knådning som hette duga! Jisses vad människan kan ta i! Ett under att jag har några axlar kvar kan jag tycka. =)) Men, har man gått i nästan 20 år med stela axlar så får man nästan skylla sig själv. Hon tog i för kung och fosterland för att få musklerna att ge med sig lite, ont som tusan gjorde det... men det var min massör som svor och inte jag!!! =D   "-Jä-la axlar! Jag ger mig inte!!! "   Hon är lite rolig.

Skinkorna skulle hon ge sig på med, men eftersom jag hade så ont så petade hon bara lite lätt. Annars brukar jag använda armbågen, men jag känner mig taskig nog som det är. Säger hon lite retfullt.

Ska iväg på kvartsamtal idag med lill tösen.. De ska få sina klassindelningar till ettan!! =)
Usch vad tiden rusar iväg. Nästa måndag fyller hon 7 år!!  Mamma mia, jag börjar bli gammal! Jisses amalia..
Få r se om jag lyckas vara barnledig till sista April!! Barnen kanske ska till sina papps...
Vad ska man hitta på då!?  Blir väl att vara hemma ensam med en skotträdd hund kan jag tänka. Hoppas det inte blir för mycket raketer.

På väg till Massören i Sågmyra idag såg jag att halva Gopen var isfri!! =)))  Tar nog inte lång stund innan alla sjöar ligger isfria nu! Gissa om det känns gött!! Nu är verkligen våren här för att stanna!

Krameli kram på er!

Nathalie förra sommaren vid Jaktstugan i Småland =))
Nu snart sju år.....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilket underbart kort på Nathalie!!!!

Mindre kul med huvudvärken... Hoppas den går över fortare än förra gången...



KRAM :)

2009-04-20 @ 14:11:24
Postat av: Anna

SVAR: TACK! Ja, ibland ÄR man proffsfotograf! ;)

Du, jag hoppas det jag med. Får leva på Ibumetin annars! :P Hä löööser sig!



Kram kram! Ska bli roligt att hälsa på er "snart"!

2009-04-20 @ 15:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0