ååååh.. Typiskt =(

Jaha,, vaknade 5,30 i morse av att stor tösen mådde riktigt illa...  Mmm,, mycket riktigt gick hon ner och hulkade ur sig gårdagens. *suck*  Magsjuka måste vara den vidrigaste sjukdommen som finns!!
jag blir alltid superdålig!! Tappa 4 kg är inget problem. Minns särskilt en gång då jag trodde jag skulle dö...
Bodde ensam med Barnen då, stora var 7 och minstingen var tre och extreemt vild!!
Jag mådde så dåligt att jag nästan låg avsvimmad på toalettstengolvet, hade över 40 graders feber och stengolvet kylde. Usch, det rann bara ur mig hela natten,, dagen efter lyckades jag krypa till sängen och lägga mig.
Men då kom nästa bekymmer,, på natten hade jag olidliga kramper i benen! Vaknade och skrek bara.. Kom inte ur sängen, kunde inte röra benen på grund av kramperna... plus 41 graders feber. Stackars barn var livrädda.
Sen började man skita knallrött vatten!! Herregud, nu döör jag!! ( Nu gjorde jag inte det ;) )

Till råga på allt så kom stora tjejen ner med en hårtuss som hon hittat på övervåningen,, mamma mamma, det ligger hår ÖVERALLT!!  Oh, NOO!! Fick kraft att ropa på Nathalie en gång,, glad kom hon ner och visade sin vackra frisyr hon gjort på sig själv.... Jaa,, jag orkade bara skratta lite lätt... Fick klippa till det när jag blev pigg.
Usch, den magsjukan var inte rolig, 3 dygn var jag däckad totalt!! Hoppas de inte blir lika denna gång...

Detta var väl straffet för att jag gnällde igår kväll.. What goes around comes around...
Hold on be strong.

Hoppas ni klarar er från kräksjukan! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0