Åå en sån dag! =))

RIKTIGT underbar dag!! 17 grader i skuggan... Gissa om man slängde av sig tröjan, drog upp byxorna till knäna och satte sig på balkongen hemma hos mamma!! SOOOLA!! Mamma, Jag, Linnea och Nathalie satt och låg där på balkongen med Akita och katten Oden :)  Oden skulle ju så klart ligga på mig,, efter att han har bäddat på mig 10 minuter :D  Gissa hur skönt det var med de klorna på bar mage...  Sen bjöd mamma på mat, grillad kyckling, potatisgratäng, gubbröra och tjälknul. Ååå det ÄR ju bara för gott!

Har även gjort ett "litet" måleri jobb. Måla/skriva på en låda,, Inte var dag man får träningsvärk i arslet av att måla kan jag säga! :D Ingen konst om man heter Anna...

Idag kom även årets första skrubbsår. Det stod Nathalie för... Cyklade lite för fort för hennes styrförmåga.
Så, nu är hon skrapad på snoken, hakan, händerna och lite på knäna. Hmm... Kanske ska fylla på i förstahjälpen lådan?! Det lär ju med all sannolikhet hända några gånger till detta år.

Nä, nu kryper det i kroppen, solen har fyllt mig med sin energi idag!! =D  Funderar bara på vad man ska hitta på =/
Ajaa,, det löser väl sig, kanske. Lägger väl mig frustrerad på soffan om ett tag...

Puss på er alla söta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0